niedziela, 1 kwietnia 2012

Notatka

Cześć.
Wiem, że dawno nie dodawałam rozdziału na bloga, cóż...chyba nawet bardzo dawno.
Wiem, wiem i za to Was BARDZO PRZEPRASZAM, ale byłam chora, i miałam blokadę twórczą.
To nie jest tak, że olałam bloga. Starałam się cały czas, ale nawet nie mogłam nic napisać, na mojego drugiego bloga. Obecnie jestem w trakcie pisania rozdziału, niedługo się on tu pojawi, więc nie martwcie się :)
Jeszcze raz przepraszam Was bardzo.
(Tak naprawdę, to niedługo kończę tego bloga. Przepraszam, ale tak jest.)
KOCHAM WAS.
Olivia (@StylesCurlsxx) ♥

20 komentarzy:

  1. Ta bardzo fajnie. nie, nie olewasz nas yhy. tylko masz na w dupie dziewczyno zobacz na liczbe wyświetleń strony. tyle osób odwiedza twojego bloga z nadzieją , że dodałaś już tan 27 rozdział.a ty po prosty mówisz sobie papa.! i co.? mam nadzieje , że to przemyślisz. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonim ma rację, jestem tu 20 razy dziennie i zawsze jest te 26 rozdziałów ! xd
    No ale, dobrze, że kolejny rozdział w trakcie bo już nie moge sie doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, fajnie. Nie rozumiem, jeśli nie masz czasu i weny na jednego bloga to po co zakładasz drugi?! Byłam bardzo przywiązana do tego bloga, a ty go za chwile zamykasz. Wolałabym, żebyś go nigdy nie założyła...

    OdpowiedzUsuń
  4. no bardzo ładnie ! strasznie się czeszę wiesz ?! ja tu siedze godzinami i czekam aż wstawisz a ty oświadczasz że kończysz bloga ?! no bardzo mi miło wiesz ?!
    link na mojego bloga : http://www.sadandsolitarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej weźcie na nią nie najeżdżajcie. Ile można prowadzić bloga? Co ma zrobić Mode na sukces?! ;|. Rozumiem, że czekacie na nowy rozdział, ja też czekam, ale jakoś umiem ją zrozumieć, że dziewczyna była chora i nie miała po prostu weny, a Wy nie. Postawcie się na jej miejscu. Jesteście strasznie samolubni pisząc takie rzeczy w komentarzach. Też mi będzie smutno, żegnać się z tym blogiem, ale wszystko ma swój początek i KONIEC.. Oliwia i tak jak dla mnie jest mega utalentowana i jestem pewna, że jeszcze tutaj wróci i zacznie pisać kolejne opowiadanie, i z pewnością będziecie je czytać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Marcelką. Nie rozumiem jak możecie najeżdżać na Olivię. To nie jej wina, że się rozchorowała, podobnie jak blokada twórcza, każdemu się zdarza, nawet najlepszym. Co do drugiego bloga to założyła go, kiedy jeszcze wszystko było w porządku i dodawała regularnie rozdziały. Natomiast jeśli chodzi o zakończenie bloga to może tak długi okres niedodawania rozdziału nie ma z tym nic wspólnego. Może już od jakiegoś czasu planowała go kończyć? Będziecie na nią najeżdżać za to, że nie chce tego ciągnąć w nieskończoność? No brawa za pomysłowość, naprawdę.
      Trzymam kciuki Olivia, mam nadzieję, że powrócisz z cudownym rozdziałem ♥ A ja tymczasem postaram się nadrobić poprzednie haha :P

      Usuń
  6. będzie ciężko się pożegnać z tym blogiem, ale mam nadzieje , że później zrobić jeszcze inny, bądź dalszą część tego , : D
    pamiętaj zawsze będę z Tobą. < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. boże naprawde go chcesz skonczyc ? :C nie roob tego ! Dodaj szybko nowy rozdział (: - zapraszam rownież do mnie - torn-1D.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie żartuj sobie,bo mi pikawa wysiądzie ! wszystkie moje ulubione blogi własnie sie porozpadały,bo a to ktoś zawiesza,albo kończy. Jak ty też mi zrobisz coś takiego to sie pochlaszcze i skocze z balkonu ! jak Boga kocham ! ;((

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli już jest konieczność zakończenia, proszę zrób szczęśliwe zakończenie! Nie zniosę tego, jeżeli coś złego się w tym opowiadaniu stanie! :( czekam na kolejny rozdział, bo na prawdę blog jest świetny! wczoraj przeczytałam wszystkie rozdziały ( tzn do 22 rozdziału ) i nie mogłam się oderwać, a na jednym tak się rozkleiłam, że płakałam jak histeryczka, a później sama na siebie patrzeć nie mogłam (tak przez ten płacz wyglądalam okropnie haha) ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak ! Zrób szcześliwe zakonczenie ;P dodaj ostatni rozdział, taki romantyczny ;) Proszęę





    xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja piernicze co to jest? " Jak ty też mi zrobisz coś takiego to sie pochlaszcze i skocze z balkonu ! jak Boga kocham ! ;((" Jezu dziewczyny opanujcie swoją emocjonalność. To nie wina Olivii, to jej blog i ona decyduje o tym kiedy go zakończyć. Ja też uwielbiam tego bloga i to jak Olivia pisze ale prosze was dorośnijcie. Postawcie się na jej miejscu, założę się że żadna z was nie napisałaby tak wielu świetnych rozdziałów. Sama piszę opowiadanie i wiem, że brak weny jest czymś strasznym.
    Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się rozdział kończący to opowiadanie. Pozdrawiam:)
    @mloda92

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że wróciłaś i mam nadzieję że pisząc niedługo masz na myśli jakieś 10 rozdziałów i happy end :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że kończysz tego bloga :( Bardzo go lubiłam ! No ale nic to twoja decyzja :) Za tym blogiem będę tęsknić , ale pamiętaj masz wielki dar do pisania i nie zmarnuj tego .!

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz jest maj a ta notatka została wstawiona 1 kwietnia i do tej pory nie ma następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  15. I tak po prostu się teraz poddajesz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę cię nie kończ.! Widzę że szybko nie dodasz rozdziału jest już 23 a nadal go nie ma.. Ale NEVER SAY NEVER i pamiętaj fanki 1D będą z tobą <3
    + zapraszam do mnie i bardzo bym prosiła o komentarz i zostanie obserwatorem : )
    merry-me-harry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. TRATATATA MASZ ODE MŁA NOMINACJĘ DO #LibsterAward ... u mnie na profilku masz opis tego czegoś i pytania ;3
    MIŁEGO DNIA ;***

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny tekst, szkoda, że już nie piszesz tutaj dla nas ;/

    OdpowiedzUsuń